Zoeken in deze blog

maandag 2 november 2009

denkmoment 2 november 2009

Hallo iedereen
vandaag "slideshare" bekeken : 118 prsentaties over RFID in het Nederlands, waaronder meerdere van Annemie Arras over RFID in de bib van Bree : zeer leerrijk !
Enkele bedenkingen over de reeds behandelde items :
1) Blog : we hebben in de bib van Maaseik reeds een eigen blog, meerdere blogs zouden zich overlappen.
2) RSS :uitbreiding om informatie te zoeken in minder tijd. (of juist niet)
3) Flickr :de bib van Maaseik heeft reeds een site op PICASAWEB met foto's van de activiteiten /personeelfoto's
Voor mij persoonlijk is het wel interessant voor het bewaren en overal bekijken van eigen foto's.
4) Online delen van presentaties : weer een nieuwe manier om gericht informatie te zoeken en te delen.(andere invalshoek)
5) ik ben nog niet lang genoeg bezig om in te schatten welke dingen ik kan gebruiken zowel privé als voor mijn werk in de bib.
6) Ik merk nog weinig van de "dingen" rondom me, ik ben nog zoekende in deze wereld rond het web.
groetjes
Christiane

Geen opmerkingen: